• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

E-commerce w erze post-COVID-19.

Zysk to z pewnością coś ważnego dla dosłownie każdego przedsiębiorcy. Jednakże wcale nie jest powiedziane, iż należy dążyć do możliwie jak największego zysku, choćby oszczędzając na jakości świadczonych usług czy zmniejszaniu pensji dla własnych pracowników. To mocno krótkowzroczne myślenie, bo w końcu klienci potrafią docenić bardzo dobrą jakość usług, standard obsługi, etc. To co w takim razie zrobić, aby firma osiągała lepsze wyniki finansowe? A weźmy chociażby w rachubę to, aby rozdawać własnym klientom – raczej tym bardziej wiernym, wszelkiej maści upominki, na przykład kubki czy parasole reklamowe.
W sumie nie musimy wyłącznie ograniczać się do takich klientów, którzy dają dla nas największe zyski. Wszystko ogólnie zależy od naszego portfela. Zapewne kiedy rozdamy 100 kubków – a w końcu kubki reklamowe są zawsze bardzo mile widziane, tak czy siak inwestycja powinna się nam zwrócić. Nawet jeśli rozdamy je dla całkowicie nieznajomych ludzi, którzy zapewne nie skorzystają z naszych usług. To bardzo dobrze, kiedy człowiek zdaje sobie sprawę, że torebki reklamowe oraz pozostałe gadżety są dobrym rozwiązaniem, ponieważ to w automatyczny sposób powoduje, iż jego firma staje się dużo lepszym, przyjaźniejszym miejscem – i naturalnie dużo lepiej zarabiającym. Warto mieć to na uwadze.

1. Więcej informacji

2. Sprawdź teraz

3. Zobacz stronę

4. Otwórz link

Zarządzanie łańcuchem dostaw: Klucz do efektywności.

Categories: Biznes

Comments are closed.